Dimineaţa pe gârlă

Dimineaţa pe gârlă
Pe Dunare acum vreo 35 de ani

vineri, 8 iulie 2011

In Delta se da cu , curent, direct dupa vapor

Citez informatia :
re:info brat Sf Gheorghe
06.07.11

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Am fost in perioada 26-30 iunie, la Nufaru, am campat pe insula.In prima zi am prins citiva ciortani,caras la juma de
kil, moace la 2 kil, si destula albitura, numa buna de bors.Am pescuit in jurul insulei, zona depozitul de lemne si
pina la Litcov.A doua zi, a aparut vasul SEMNAL 4, vas specializat in marcarea si intretinerea geamandurilor de pe
Dunare.A trecut prin fata noastra, s-a dus pina la intersectia cu Litcov, a intors si s-a tot dus spre Tulcea.In
urmatoarele 3 zile NU AM PRINS absolut nimic!Am dat vina pe vreme , pe una-alta...la plecare am oprit la cantonul Min
Agriculturii (la nea Ion pentru cine stie).Cunostinte de ani de zile, a ris de noi de s-a prapadit!Cum sa mai dam la
peste cind SEMNAL 4, a dat cu curent, si vasul care are ceva gabarit , chiar are curent din belsug!ne-a intrebat daca nu
am vazut barcile in gura
Litcovului cind adunau pestii....Am ramas interzisi.Daca si astea, ditamai vapoarele dau cu
curent, ce sa mai zicem de electricienii cu barca.Vremea ciudata, oameni putini, peste si mai putin.
Postat de: lazarescu gheorghe (alias man_40ro Trimite un mesaj privat userului man_40ro, 34 postari.)
sursa :
http://www.pescuitul.ro/ps/page.php/id/view_forum_detalii/i/3/domeniu/null/ppg/1/cauta/null/idf/131147/cautad/null/topforum/null/


Bai nene da-o dracu ca e prea de tot.

Un comentariu: