Dimineaţa pe gârlă

Dimineaţa pe gârlă
Pe Dunare acum vreo 35 de ani

luni, 29 august 2011

O intimplare tragica cu final fericit

Astazi am patit una grea,de dimineata pescuiam pe un loc cu multa agatatura ,la Nufaru , trebuia sa recuperezi foarte rapid si cit mai la suprafata ,sa nu agate montura ,, pescuiam cu Germinele mele scurte ,cind am recuperat o lanseta in forta ,am patit ceva ce nu am mai patit ,nu am urmarit traiectoria firului ,ba chiar am lasat capul in jos si am inchis ochii (parca cineva ma indemnat sa procedez asa ),,( cred ca din prea multa rutina ,pescuiesc de zecii de ani doar la lansete si probabil am devenit cam neglijent ,neatent ,mi se pare ca totul e firesc si normal in ce fac ) plumbul lansetei avea intre 100 si 150 de grame ,ma lovit in ochi cu o forta fantastica ,cred ca vreo 3 minute am zbierat si urlat cit am putut, o durere in ochi fantastica , au fost citeva momente cind era sa imi pierd cunostinta din cauza dureri ,acum 2 luni o ruda a patit un accident asemanator si a pierdut un ochi definitiv, (in capul meu nu era decit ca am patit si eu la fel ) cind am luat mina de la ochi si am privit-o cu celalant ochi si am vazut ca sint pete de singe ,m-am pierdut mai rau , nu era nimeni in apropiere , a fost un moment extrem de greu ,la un momentdat m-am gindit sa incerc sa deschid ochiul ,sa vad daca mai functioneaza, vedeam incetosat si foarte putin ,dar am fost foarte bucuros ,ca nu e spart .Plumbul era plat si mare in diametru ,sa proptit in arcada si in osul nasului pe care le-a spart ,pe ochi a presat doar foarte puternic ,dar nu suficient pentru a il sparge ,sint foarte bucuros ca am scapat asa usor , putea fi o tragedie ,eram cu familia si copilul ,dar ei erau departe si nu au auzit strigatele , nu eram baut deloc ,doar poate foarte neatent si neglijent. Nici nu stiu daca intimplarea isi are locul pe acest blog ,am postat in ideea ca uneori putem invata din greselile altora.

Un comentariu:

  1. M-am exprimat gresit ,nu osul arcadei si cel al nasului au fost spate ,ci doar pielea care acopera cele 2 oase, a fost zdrobita.Am scapat usor.

    RăspundețiȘtergere