Dimineaţa pe gârlă

Dimineaţa pe gârlă
Pe Dunare acum vreo 35 de ani

duminică, 3 octombrie 2010

Iesire 3 octombrie 2010

Pozele si comentariul de m-ai jos, apartin lui Cristi de la Tulcea
Apa a crescut si s-a tulburat; nu a vrut sa mearga nimic pe 36; am venit la cioate la nea Gigel, am mai stat de vorba; am dat putin de pe locul lui nea Vasile; iar nimic; nea Gigel a scos unul din butuci, din cracilea alea unde a pescuit si saptamina trecuta si a intepat doi crapi dar nu a putut sa-i scoata, acum a reusit sa-l dea afara, cam la 5 Kg; Lese si celalalt prindeau caras si platica la undita dar rar vine cite unul; daca nu se limpezeste apa e nasol ca am concediu 5 zile si 4 libere si nu prea am unde sa ma duc; poate ii mai fac o vizita lui nea Gigel, macar stam la povesti





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu