Dimineaţa pe gârlă

Dimineaţa pe gârlă
Pe Dunare acum vreo 35 de ani

joi, 3 februarie 2011

BBC Europa (HD)

Erele Glaciare ,Geneza,Îmblânzind sălbăticia ,Un nou mileniu

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Geneza 1/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Geneza 2/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Geneza 3/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Geneza 4/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Erele Glaciare 1/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Erele Glaciare 2/4)


BBC Europa: O Istorie a Naturii (Erele Glaciare 3/4)


BBC Europa: O Istorie a Naturii (Erele Glaciare 4/4)


BBC Europa: O Istorie a Naturii (Îmblânzind sălbăticia 1/4)


BBC Europa: O Istorie a Naturii (Îmblânzind sălbăticia 2/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Îmblânzind sălbăticia 3/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Îmblânzind sălbăticia 4/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Un nou mileniu 1/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Un nou mileniu 2/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Un nou mileniu 3/4)

BBC Europa: O Istorie a Naturii (Un nou mileniu 4/4)

3 comentarii:

  1. Nea Ioane ai pus o gramada de clipuri interesante dar cind naiba sa le vad, ca nu am timp, mama ei de munca ca zilnic imi propun sa termin programul la 16:00 si cind colo stau cite 1,5 sau 2 ore in plus, ca am asa o bafta ca mereu ce e mai greu se nimereste la sfirsit de program si eu unul daca ma apuc de o treaba trebuie sa o termin ca altfel numa simt bine; cred ca trebuie sa ma schimb urgent ca nu se mai poate, trebuie sa devin mai "curva", la fel ca alti colegi de-ai mei, dar e tare greu ca nu e firea mea asa si omul nu poate fi decit asa cum a fost construit genetic, nu se poate schimba, uni sint "curve" ca asa s-au nascut, multi din parinti "curve".

    RăspundețiȘtergere