Dimineaţa pe gârlă

Dimineaţa pe gârlă
Pe Dunare acum vreo 35 de ani

luni, 27 decembrie 2010

Rubrica unde va puteti descarca nervi online catre oricine va nemultumit

Daca veti fi stresati ,nemultumiti,dornici de o refulare,vizavi de oricine va nedreptatit ,aici este rubrica unde va puteti descarca nervi online la rubrica comentari ,, bineinteles ca sub protectia anonimatului sau sub semnatura privata, va puteti descarca nervi catre oricine isi bate joc de viata dvs.Doresc sa nu va calce cineva pe bataturi.

6 comentarii:

  1. Sa-mi descarc nervii online, aici, nu ar avea nici un efect; atunci cind am nervi, (mi se mai intimpla pe la munca in anumite circumstante), as vrea sa mii descarc direct asupra persoanei care m-a inervat sau din a acarei cauza am ajuns sa ma inervez, dar nu pot, dar tare as vrea, am eu citiva pe lista; asa ca imi descarc nervii cum pot: injur in stinga si dreapta, dau cu scara de pamint sau cu alte accesorii din dotare, trag aer in piept si ma calmez; din 2011 mi-am propus sa nu ma mai inervez indiferent de situatie, am sa devin imun la tot ce m-a inervat pina acum (aici sint inclusi si sefii de la munca)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ias rupe capul in direct si nici de anonimat nu am nevoie , magarul si imbecilu ce este el mi-a mincat sanatatea si turbu de dimineata mi-a sufocata viata ma tine inchisa in casa mi-a distrus viitorul si viata nenorocitul si imbecilu ma santajeaza si cu tata mort o sa ma aduca la spinzuratoare animalul si potlogarul nu ma lasa sa ies din casa si sa-mi fac viata caziolule , escrocule nu mai am nervii si nu imi mai ajunge rabdare simt ca explodezii eu inca nu am vazut atita nesimtire si atita porceala care ti le poate face un om din viata ta. Animalule ca nu mai stiu cum sa vorbesc cu tine, lasa-ma dracului in pace ca miai distrus viata imputitule ce esti tu .

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi ati vazut asa ceva sa te caute un pidar dupa 10 sa iti distruga viata si nici sa nu te lase in pace sa te chinuie zilnic sa iti demonstreze cine e si ca e un barbat adevarat da nu cu el cu toata familia ta sa te tina sorata sa te tina mama sa te tina cine vreai tu da eu am sa te maninc zilnic de pe picioare, citeste da nu esi din casa eu am droaie de probleme stau lipita de calculator ca el e un macar si se mai fute in dreapta si in stinga cu toate. Nici in judecata nu il pot nu pot sa fac nimic o sa ma ucida debilu ce este este

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma lasa sa ma angasez ma da afara de peste tot unde lucrezi ma chinui de 3 anii sa imi gasesc de lucrul prin starii vai de capul meu da el isi bate joc de mine si faza e ca nici nu are nevoie de mine isi bate joc de mine , ma lasat cu fundul gol nu mai nimic chiar nimic asta si-a propus sa ma distruga ma santaseaza , imi maltrateaza viata si creierul, ma distruge psihic, mi-a mincat cei mai frumosi anii de tinerete

    RăspundețiȘtergere
  5. uite asa ma santajea-za ca miuo oama pe mama, falia ca ma ucide pe mine sa nu spun nimanui ca nu pot nimic si sa tac ca sa ucida incet

    RăspundețiȘtergere
  6. Live Radio Denisa Manele
    www.radiodenisa.ro.cm
    dj_remix2011

    RăspundețiȘtergere